fredag 7 november 2008

Fredag

Hejsan Hoppsan!
Nu har jag kommit hem ifrån skolan, sitter och lyssnar på en massa Lindsay Lohan låtar.
Igår kväll skulle jag och min pappa fara och ge pengar till min faster som skall fixa en födelsedagspresent till min farbror som snart fyller år. Och just när vi kommer så kommer även min farbror!!!! Vad ska vi då göra?
1. Åka därifrån , utan att ens gått in....
2. Vänta tills han far.
3. Jag löser det.
Gissa hur det blev.
Jag löste det ju såklart! Min pappa och hans bror började kolla på bilar och när min farbror skulle luta sig fram för att kolla någonting så tog jag pengarna av min pappa och gick in och gav dom till min faster. Dramatiskt värre haha...
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra...
Men nu ska jag fimpa datorn och gå och dansa.
Kram Mikaela

2 kommentarer:

Anonym sa...

står du och dansar för dig själv eller ?

Mikaela sa...

Det är just det jag gör. Eftersom att det inte finns någon dans aktivitet där jag bor så finns det inte så mycket annat att göra. Men jag står ju inte direkt och bara rör på mig utan jag hittar gå en koreografi sen letar jag efter en passande låt osv.
/Mikaela