onsdag 19 november 2008

Tråkiga rubriker or what?

Hej har inte bloggat på länge eftersom att jag pluggat hur mycket som helst till ett biologi prov som vi hade idag. Igår var jag med min kompis Frida vi pluggade tillsammans. Nu håller jag på att läsa alla bloggar som jag inte hunnit läsa på väldigt länge. Senare ikväll ska jag åka ut till flygplatsen för att hämta min mamma som kommer hem ikväll. Hon varit i Uddevalla för att överaska min mormor som fyllt 70 år (Grattis!) Medans jag skrev detta ringde min mamma och berättade att det ställt in planet men att hon ska flyga med ett annat istället men nu kommer hon inte hem förrän 21.15. Jag vill så gärna se Oskyldigt dömd men det slutar ju 22.00 jaja jag får se hur jag gör. Imorgon är det Torsdag och då har jag skola som vanligt men sen är det snart helg.
Tyvärr blev det ingen dagens outfit idag eftersom att kameran inte hade någon ström men jag kan lägga ut kläderna på golvet sen och ta kort på dem haha.
Kram Mikaela

Inga kommentarer: