måndag 24 november 2008

Måndag

Goddag i snöovädret!
Jag har just ätit risgryns gröt alias "tomtegröt" och jag längtar hur mycket som helst till julen. Men idag är det den 24 November så det är BARA 1 månad kvar till Julafton men då kommer ju 1,2,3 och 4 advent, Lucia, Julklappshandling,julbak mm innan så jag tycker att julen börjar NU! Exakt 1 månad innan julafton.
Torsdag har vi filmdag hela dagen på skolan och då har jag och Hanna tipsat om Step Up 1 eller 2. Jag hoppas att vi kommer att se någon av dem (helst 2:an) eftersom att både killar och tjejer kan gilla dem. Men jag lovar att vi kommer att få se nån skit som American Pie...nog för att killarna i min klass nog skulle sitta och dregla över den filmen..
Nu ska jag först gå ut en promenad och sen ska jag börja på en engelska uppsats eller så ska jag läsa Sofis Mode.
///Mikaela

Inga kommentarer: