onsdag 5 november 2008

Hur orkar man bry sig?

Dom flesta vet vem Lindsay Lohan är och jag skulle väl påstå att de flesta inte känner till henne för att hon är en duktig skådespelare/sångerska utan för en massa "skandaler" som hon ska ha varit anledning till. Men kom bara ihåg en sak och det är att ni faktiskt inte känner henne. Jag vill inte påstå att hon inte varit anledning till skandalerna men det är ingen annan än hon som vet vad som hänt och inte. Jag förstår mig inte på människor som lever för att göra livet surt för skådespelare/artister etc. Antingen gillar man dem eller så inte, svårare än så är det inte. Och om man inte gillar någon ex Paris Hilton (Jag gillar INTE henne) betyder det då att jag ska leta reda på hemsidor som handlar om henne och skriva en massa elaka saker? Skulle inte tro det va?! Ni som gör det, lägg er energi på något annat. Varför klanka ner på människor, som ni aldrig ens träffat? Är ni avundsjuka? Tänk på det nästa gång ni kritiserar någon, det gäller även människor ni känner och träffar varje dag. Jag är inget stort fan av Lindsay Lohan som följer varenda steg hon tar men jag kan även erkänna att hon gjort en hel del bra filmer och att låten som jag la in förut inte är helt fel. Jag kan till och med erkänna att Paris Hilton gjort en bra låt haha Det sägs ju att det inte är hon som sjunger låten, men spelar det egentligen någon roll? Egentligen gör det ju det eftersom att det kanske finns någon jätte duktig sångerska som fått "låtsas" vara Paris Hilton och sjunga på hennes skiva men som skivbolagen inte "satsar" på eftersom att han/hon är för "ful" (inte har rätt utseende) för att bli soloartist. Det är ju helt sjukt! Man blir väl känd för att man är duktig på något? Det är klart att man kan bli känd för hur man ser ut men då blir man väll modell eller något liknande.
Det är iallafall vad jag tycker.
///Mikaela
På bilden är det Lindsay Lohan tillsammans med designern Karl Lagerfeldt.

Inga kommentarer: