måndag 27 juli 2009

00.40

Ajda poserade mer bakom kameran än vad jag gjorde framför haha

Rebecka fixar en fläta på mig, som lossnat.

Hej! Vad gör alla? Sover? :P Jag sitter här och uppdaterar mig på allt och inget. Kollar in bloggar, nyhetssidor, klädsidor, fotosidor, mail mm Har varit jätte trött hela dagen men ändå så sitter jag här nu... mitt i natten, för mig själv, vid datorn, vilket liv haha. Medans jag kommer ihåg det måste jag bara säga att The Rachel Zoe Project (tv-serietv 3) var över mina förväntningar! Jag tror inte direkt att allt stämmer överens med verkligheten men det var ändå väldigt underhållande, så glöm inte att se det (Söndagar klockan 18.10). Nu ska jag dra mig härifrån innan jag somnar.

Sov Gott!

P.s Postar två bilder ifrån fotograferingen med Ajda =).

Inga kommentarer: