lördag 4 juli 2009

Lördag

Heej! Idag var jag först på dop och sedan har jag gjort en massa bl.a köpte jag en glass och när vi just gick ut ut affären gick den "sönder" och ramlade ner i min hand den smälte direkt så det var bara att leta efter närmsta papperskorg... och på något sätt lyckades jag få glass i ansiktet, på händerna, kläderna och fötterna, jag bara stod och gapskrattade för det var glass överallt.

Ikväll cyklade vi ner till havet, vattnet var jätte varmt.

Passerade Trollhättan idag

Kyrkan som dopet hölls i

Utanför kyrkan

Min blåa mjukisdress kommer ifrån B.Young

Middagsdax, det blev kyckling och champinjon paj


Linnet kommer ifrån Monki

Jag älskar blommor!
Nagellack, Mavala färg nr 3 "Paris".
Röd väska, H&M.
Tygpåse, Betty Jacksson.
Solglasögon, Glitter
Jag gör typ miner på varenda bild :P
Såg dessa brevlådor idag och jag ska absolut skaffa mig en, frågan är bara hur? Haha =)
Slut på bilder... Okej det var inte sant jag har hur många fler som helst men jag orkar inte ladda upp fler nu :=)
Det är några som har fest här utanför (dem är vuxna, jag lovar :P) och det skrattas och spelas musik I LOVE IT, det påminner mig om när jag var i Bulgarien där det alltid spelades musik och dom sköt raketer varje kväll vid 22.00 (eller 23.00). Nu ska jag sova vilket betyder kolla på film och sen sova Haha...
God Natt!

1 kommentar:

Ebba sa...

Fina bilder!