lördag 18 juli 2009

Wallander

Hejsan!
Idag har vi mest gått runt och kollat i Lund sen har vi badat och haft spa på hotellet. Sen blev det middag i Malmö och nu måste jag packa för imorgon åker jag till Stockholm.

Ikväll var vi i Malmö och åt middag på en Kina restaurang.

Jag i Wallanders lägenhet

Wallanders lägenhet :P

Cineteket kunde man ta ett mugshot haha

Jag testade Stefans (Ola Rapace) polis jacka den var "lite" förstor...

Jag provsatt i Kurt Wallanders kontorsstol på hans kontor :P

Cineteket kunde man bla kolla på en massa bilder ifrån filmerna dessa kommer ifrån filmen Matsermind. Observera att det bara är fake, "blodet" är gjort av karamellfärg och sirap.

Notice that these pictures are from a movie! I saw them on a museum. The blood are made of red colour and syrup.

Denna tavla är också ifrån Mastermind och guiden bredvid har varit statist i fyra filmer.

Underbara Ystad!
Kram!

Inga kommentarer: