söndag 12 juli 2009

Marstrand

Hej!
Idag har jag varit på Marstrand och denna vackra ö besöktes absolut inte för sista gången. Det var som att komma till himmelriket och jag har bestämt att den ön ska jag absolut bo på om jag så får bo i tält haha =P. En annan som tydligen också befinner sig på ön just nu är Ebba Von Sydow (Som jag beundrar oerhört mycket). Imorgon ska jag till Göteborg och vad som skall hittas på där har jag inte riktigt bestämt mig för än. Troligtviss ska jag kolla in killar 94 när det spelar fotboll eftersom att Gothia börjar imorgon. Här nedan kan ni se lite bilder som jag tagit idag men dem är inte i någon riktig ordning. Nu ska jag och min lillebror kolla på The Contract.
Kram!

Här är det alltså som jag har tillbringat min dag.

Jag samlar på vykort ifrån ställen som jag besökt och detta får representera Marstrand.

Här ser ni Carlstens fästning som ligger på Marstrand.

Det fanns en massa gulliga butiker bl.a denna som sålde saker ifrån Marimekko. Lägg märke till den snygga bikinin längst fram på kläd-ställningen.

På Carlstens fästning kunde man bl.a beskåda detta fönster... och jag kan berätta att jag som har cellskräck sprang snabbt igenom lönntunlarna som fanns under jorden. Fast lite spännande tyckte jag allt att det var.

Jag kollar in utsikten ifrån Carlstens fästnings högsta topp.

Utsikten är 10.000 gånger bättre i verkligheten.

Horisonten =)

Min biljett =P

När jag inte vet vad jag skall ta kort på så blir det oftast sådana här bilder haha.

Inga kommentarer: