söndag 16 januari 2011

01.03

Har bland annat hängt på Gielas ikväll! Trevligt trevligt! Men hur det är möjligt att skjuta treor förstår jag inte...Bara att fortsätta träna höhö. Jag blir iallafall bättre (Inbillar jag mig... Skoja! Klart att jag blir bättre, jag är snart bäst jue!) Efter Gielas så har jag varit med Hanna! Min "psykolog" i alla lägen! Haha! Allt känns alltid bättre när man delat det med henne, hon är mitt bollplank (psykiskt alltså)! Aaa, ni fattar grejen! Hon är awesome helt enkelt! Nu ska jag släpa mig till sängen! Ingen ledig söndag imorgon inte! Nej,nej! Jag har en massa viktiga saker att fixa innan jag drar mig tillbaka! Förövrigt vill jag inte rekommendera att ni blir masserade när ni har så mycket träningsvärk att ni knappt kan sitta...det känns inte bättre efteråt...och det känns om möjligt ännu värre när man sprungit runt efter en boll i någon timma... Däremot känns det himla bra när man ska gå och lägga sig!
NattiNatti!

1 kommentar:

Hanna;) sa...

Söt du är! Men bara så du vet så är jag ditt fysiska bollplank också, vad som helst för dig bby ;)