lördag 8 januari 2011

20.31-WooHoo

Ph: Haha, såhär ser jag ut i lugg :D
Believe it or not så har jag just gjort klart mitt slutarbete i Nk A!! Inskickat och klart! *Stolt*. Det är väl det som jag ägnat större delen av dagen åt förutom fikapaus också drog jag iväg en sväng för att kolla på en lägenhet + att jag träffat farmor, lagat mina vantar, städat Krämis bur och sett till att lite grejer blivit tvättade. Igår och i förrgår tillbringades kvällarna på Gielas där jag nördade runt med en basketboll (och Olivia hihi ;)) Jag gör stora framsteg...fast det beror ju på vem man frågar. Kom en kille igår och uttryckte sig väldigt fint "Tjena, brudar såhär gör man" därefter sätter han såklart bollen direkt. Efter det gillade jag inte honom längre -.- haha skojade bara. Hans ego var större än han själv ;) Det var mucho fun! Nu ska jag ut, känner ett behov av luft!
PussHej!

Inga kommentarer: