lördag 29 januari 2011

11.14

Ph: En korg som jag fått som kommer från Indiska, snö som smälter utanför min lägenhet (5-8 plusgrader i solen igår! Och det blåste inte ens! Måste ju vara rekord för Luleå ;)), julklapp från en söt en, böcker från mamma och pappa som jag också fick i julklapp samt blommor som jag fick i veckan fast jag tog inte kort på dem förrän dom börjat visna hehe...
Godmorgon! Har just färgat håret och sagt hejdå till min utväxt. Problemet är att jag aldrig kommer ihåg vilken färg jag brukar använda så jag tar en ny varje gång... Inte för att jag ens kan se någon skillnad men ändå. Har förövrigt skaffat/fått Spotify sådär 100 år efter alla andra. Var på bio då jag fick ett sms om att det bara var att logga in, sagt och gjort. Tackar för det! Idag ska jag bl.a. och fota en grej :D I'll be back, nu ska jag gå och packa ihop lite grejer.
PussHej!

Inga kommentarer: