måndag 10 januari 2011

23.57

Life is a bitch and you know nothing about her. Så kan man resumera mitt liv just nu. Men som tur är finns det så mycket bra saker också om än det andra tyvärr har en förmåga att kväva det bra. Har världens bästa klass och lärare vilket jag är väldigt glad över! Har också min finfina familj och underbara vänner! Det gäller bara att fokusera på det bra, hur svårt det än är just nu. Var helt otroligt roligt att vaa tillbaka i skolan idag igen. Förövrigt vann Arvidsjaur matchen igår! Om jag var glad?! Ha! Lycklig är snarare det rätta ordet. Det var inte mer än rätt att de vann. Tog faktiskt med mig kameran på matchen så har en hel del bilder som jag ska lägga upp imorgon (tror jag). Har sovmorgon imorgon däremot så slutar jag inte förrän 16.30 eftersom att jag tänker stanna och skriva klart min engelska bokrapport innan jag glömmer bort vad boken handlade om. Nu ska jag fortsätta att försöka sova... misslyckas rätt så mycket.
NattiNatti.
Kram till er alla söta små människor som lever i denna stora och märkliga värld.

Inga kommentarer: