onsdag 19 januari 2011

17.00

Ska ut och springa med Olivia ikväll...yes. Du läste rätt...Jag, Mikaela ska ut och springa. Men jag får se det från den ljusa sidan, dvs att även om man bara springer 150 meter så har man ju fortfarande sprungit, right? För det är ungefär så mycket som jag kommer att orka ;) Jag är bättre på att driva på andra att träna än att göra det själv. Fast jag skulle kunna säga att jag mår dåligt igen...också gör man inte det :P:p:p:P:p:P:P Skoja, bara. Klart att jag ska ut och springa! Go!Go!Go! Nu ska jag bara ladda upp med mat först för att sen vänta ett tag innan vi drar ut så att jag inte få håll...Vem sa att det var lätt att springa?! Nej, men nu måste jag sluta svamla på. Stick ut och spring ni också (om ni inte har något bättre för er...)!
PussHej!

Inga kommentarer: