söndag 17 april 2011

13.46-Leaving

Hejhej! Hemma i Arvidsjaur igen! Är så sjukt glad! fredagen/lördagen var bara bäst!! Hade så roligt och önskade verkligen att jag kunde beskriva men det är svårt hihi. Får nästan fjärliar i magen, hur töntigt det än låter. Har ju redan beskrivit dagen litegrann dock inte så bra som Carro haha så jag stjäl hennes text;

"Godmorgon bloggen! Jag vaknade just upp hos Mikaela som jag även spenderade gårdagen med. Igår var en super bra dag verkligen, hade så sjukt kul med Mikaela. Det började med att jag hade sovmorgon till 14:10 för att då ha det fruktade idrottsprovet, hehe. Var väldigt nervös då det var 2 saker jag missat på idrotten som var med på provet, men vet ni? Jag fick MVG!
Efter skolan gick vi och köpte varsin macka på Dagoberts som vi tog med till Mikaela och käkade där, efter det tog vi cykeln och drog in mot stan igen. Vi gick runt på lite affärer och sedan begav vi oss mot basketen, Plannja (LF) mot Norrköping. Tyvärr förlorade dem vilket sög, tyckte så synd om dom. Hehe, vi försökte glömma det och drog istället iväg och cyklade runt i luleå, helt mysigt faktiskt. Var sjukt varmt och lagomt med folk på gatorna. Där stannade vi och pratade med några killkompisar till Mikaela för att sedan dra mot Hemmakväll.
På Hemmakväll köpte vi "lite" godis och mötte lite mer folk. Där hände även en insident då jag helt random började blöda näsblod i kön (min vanliga tur alltså), så hemmakvällstidningen kom till bra användning. Höhö! Sen mötte vi en snygg, sexig, deppig, lång liten kille på coop. Stackarn hade köpt godis och drickor och såg inte alls glad ut alltså (vet varför). Ville bara ge han en kram stackarn!
Vi tog även massa bilder under kvällen så om det var någon person som körde förbi vid kulturenshus och såg 2 tjejer hoppa runt som galningar, det var vi! Nä men en jätte rolig kväll, känns verkligen att sommaren är på väg. Sen att i har lov nu är ju inte helt fel heller, sjukt skönt att kunna sova ut varje dag!
Nu ska vi fixa oss och sedan städa upp lite i lägenheten då Mikaela åker hem till Arvidsjaur idag. Ska uppdatera senare idag oxå, i promise. Lägger upp lite bilder senare. Ha en underbar lördag alla fina!"

 Gå in på hennes blogg och läs HÄR!

Inga kommentarer: