tisdag 19 april 2011

22.32

"Nääämen hejsan...hoppsan...falle, ralle, ra...godnatt!" Inleder detta mycket spännande inlägg med ett internskämt och ett mycket vackert citat sagt av mig... Ajja. Dagen började på vårdcentralen vilket inte direkt hamnar på min topp tio lista över bra sätt att starta dagen på.... meeen, jag hade iallafall bra blodtryck! Sådetså! Blev en promenad efter det, fast jag tycker att det kan bli lite varmare faktiskt... Bokade biljetter till matchen av matcherna, typ. Är redan söndertaggad! Blir en favorit i repris med Carolin! Åker till Luleå tidigt imorgon, möter Carolin och Mikaela på stan och sen flyter det väl på skulle jag tro (;. Hoppas för allt i världen att Lf tar hem den här matchen! Då kommer morgondagen att vara komplett! GO LF!!! Gotta go men uppdaterar så fort som möjligt!
Pusshej!

Inga kommentarer: