onsdag 6 april 2011

23.32

Ph: Ha överseende med bilden... jag var trött... mena hyper... Kommer mer sådana här finfina bilder... 70 % av mina mobilbilder består nämligen av den är typen av... öhh självportätt? Egopics*
Hej eller något. Skulle gå och lägga mig tidigt... jo tjena. Ni märker ju hur det gick med det. Har pluggat sen jag kom hem och hör och häpna så har jag gjort det helt frivilligt! Vart är världen på väg...? Nu känner jag stressen över att gå och lägga mig så tänker inte skriva så mycket mer. Ska gå och kurera min hals, vilkets behövs... det kan Carolin intyga he-he. Eller så var det upprördheten som gjorde att jag lät (mena låter*) som om jag suttit och druckit whisky dag ut och dag in de senaste åren. Så trevligt så. När jag ändå är igång så kan jag nämna 3 snabba saker;
1. Idag är det 6 april vilket innebär att jag fyller år om exakt 3 månader...håller inte alls räkningen. 
2. Jag har varit på en väldigt bra teater idag som var både intressant och lärorik!
3. Vädret är... lite... mysigt? Sol, regn, snö... hoppas på + 30 grader och strålande sol imorgon! Man kan alltid hoppas... men för att vara lite mer realistisk så hoppas jag iallafall på sol och några plusgrader. Har inte riktigt kläder för något annat väder.
Nu måste jag verkligen gå.
Godnatt.

1 kommentar:

Mf o mm sa...

Hej, du får se till så det är 30+ och sol när vi nu kommer, kram