måndag 4 april 2011

20.53-LouderThanWords

Hej alla små och stora. Har sett en väldigt bra teater idag på skolan, Chilla eller Tjalla heter den! Om ni har möjlighet att få se den så gör det! Både rolig och lärorik! Teatern gjorde att dagen fick ett litet plus trots allt.Vi hade även en välkomstcermoni för sydaferikanerna som är här just nu. Den var mycket bra! Jag fick faktiskt möjligheten att vara "värdfamilj" till en av sydaferikanerna vilket hade varit väldigt roligt men andra saker dök upp så blev tvungen att tacka nej. Förövrigt så regnar det och det har det gjort hela dagen, lite mysigt men mindre mysigt att jag ser ut som en blöt hund med lockigt hår. Charmigt. Imorgon har jag sovmorgon! Som vanligt. Jag behöver sommarlov just nu (hela tiden egentligen...). Jag vill utomlands, långt, långt bort! Ligga som en strandad säl @ varmt place. Hade gärna gjort detta med min sweet potato Hanna Banana. Joinar du? Vi kan åka imorgon... fly landet typ. Ajja, hoppas att ni alla har det tipp topp vart i världen ni än befinner er. 
Pusshej! 
Btw, bilden har jag tagit ( as usual...). Snäckor från Uddevalla samt Mallorca. I like. Ska förresten ta tag i att beställa lite nya bilder att ha på väggarna.
Btw 2, jag har ingått i en deal med min mamma dvs jag går med på att ha en frys när min lägenhet är omtapetserad... haha! Visste redan att jag skulle få tapetsera om men nu ser det ut som att det kommer att gå lite snabbare (;

1 kommentar:

Hanna;) sa...

Jag joinar utan tvekan! Om du betalar dvs, annars kan vi åka gratis till Afrika i helgen.. På tal om.. Afrikaner... Du ska ju snart utomlands! Packa med mig i handbagaget! :)