torsdag 7 april 2011

17.23

Ph: Lite nya mobilbilder. Skoooor <3, Sydafrikamottagningen, ännu en "toalettbild", snyggaste Carolin innan idrotten, plugg inför idrottsprovet, liten del av skolan och bilfärd.
Började plugga inför idrottsprovet som är nästa vecka när jag kom hem och smart som jag är så insåg jag just att jag börjat plugga på all teori för A kursen. Smart. Nu har jag iallafall insett att jag troligtvis bara ska plugga på träningsläran och därmed slipper jag kost, stress och ergonomi. Så nu kändes det helt plötsligt väldigt lite... vart mindre än hälften att plugga på! Har fått pluggsyndrom (därmed inte sagt att jag tycker om att plugga!!). Satt och pluggade i hur många timmar som helst igår trots att det inte var nödvändigt, pluggade innan skolan imorse, pluggade hela 45 minuters rasten, tvingade Yasse att gå med tidigare till lektionen för att börja jobba i förväg. Har suttit och pluggat idrottsteori i 1,5 timma nu och provet är om mer än en vecka.... Nu ska jag iallafall ta och gå ut en sväng. Btw, så "råkade" jag se att Bik bok hade 50 % rea på ALLT bara idag så jag kunde inte riktigt bara gå förbi och gå hem utan var tvungen att svänga in och kika lite... köpte faktiskt "bara" två linnen MEN det kunde ha blivit betydligt mer ;) Visar sen ikväll!

Inga kommentarer: