torsdag 18 juni 2009

FörstaSistaOchEndaGången

Detta blir första, sista och enda gången som jag säger det och det är att jag äter vad jag vill och jag tränar hur mycket jag vill. Tydligen finns det visa personer som inte har viktigare saker än att kommentera det jag äter. Vad jag äter är inte ert problem eller rättare sagt det är inget problem alls. Jag får äta hur onyttigt somhelst det är ingen som skall bry sig om det sålänge det inte är farligt. Jag har aldrig bet om er (ni som kommenterar mina matvanor) åsikt. Ni kanske tycker att eftersom att jag skriver det så att vem somhelst kan läsa så ska jag tåla att få dryga kommentarer. Grejen är den att jag inte ens bryr mig. Vill ni fortsätta gör det då jag raderar ändå kommentarerna så det spelar inte någon roll. Jag tar inte illa upp av att människor som kallar sig för anonyma skriver elaka saker. Det handlar mer om att ni inte har något eget liv.
Helt ärligt förstår jag inte hur ni orkar sitta och kommentera dåliga saker på människor som ni inte ens känner (om ni nu inte känner mig :P).
Mitt tips: Skaffa er ett eget liv!
Ha det bra!
Puss! =D
P.s Ni som kommenterar bra saker eller konstruktiv kritik får absolut inte sluta kommentera bara för det här jag gillar att läsa era kommentarer! Det är en av dagens höjdpunkter haha =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra! bry dej inte om dem, avundsjuka är vad dem är! gillar din blogg skarpt hare fint ;D

Anonym sa...

:) yeah, bra skrivit! <3