tisdag 2 juni 2009

Gina Tricot


Gina Tricot har generellt sett mycket snygga kläder men när man ser samma tröja på 5 personer under en dag så är den tröjan långt ifrån lika snygg... Men ingen har väll dött utav att flera har likadana kläder men ändå. Men klänningen/tunikan ovan måste jag ändå säga är väldigt snygg. Skulle vilja ha den som enkel vardagsklänning när man bara skall ta på sig nåt för att gå ut.

Jag har ju somsagt shoppingförbud nu (har själv bestämt det) men jag hade presentkort på H&M så jag beställde ett par vardagsskor och en t-shirt. Inte vilken t-shirt som helst utan en Fashion Against Aids designad utav Katty Perry. Beställde den i herrmodell för de är mycket skönare då haha. Men jag visar bilder när det kommer.

1 kommentar:

h sa...

bra citat i headern, mitt motto!