torsdag 18 juni 2009

Torsdag

Hej!
Denna dag har gått så fort! Vaknade 12.30 av att min lillebror trodde att jag var död eftersom jag i princip aldrig sover speciellt länge. Jag trodde först att någon ställt om klockan vilket ingen hade. Jag bokstavligt talat kastar mig upp ur sängen och cyklar en runda. När jag kom hem åt jag frukost sen var jag ute och hoppade studsmatta med ett par kompisar, vi fikade bullar och drack mormorsaft (ILOVE). Sen låg jag ute i solen och läste Hus och Hem, jag kan inte låta bli sådana tidningar jag får någon slags inspirations kick. Har suttit hela kvällen och kollat på sommarstugor i Uddevalla-Göteborgs trakterna. Hittade en supersnygg men den kostade... lite för mycket haha(sexsiffrigt-belopp). Fast jag vill helst ha en liten och sliten så att man kan få renovera själv.

Bild från igår.

Det är något väldigt barnsligt roligt med att rita i sand. =D

Bullar, som jag och Maddis bakade igår.

Har plockat snäckor varje sommar sålänge jag kan minnas.

Spelade kubb igår.

Jag älskar blommor, dels för att dom är roliga att ta kort på.

Studsmatta,Studsmatta,Studsmatta...
Har fått veta att E kommer hit på Lördag det kommer att bli så kul! Vi ska bl.a ut och springa och hon har lovat att vänta på mig haha. Hon brukar få bli min personliga tränare när vi träffas. Förra sommaren var det volleyboll som gällde(SKOJ=). Sen får jag ju inte glömma vår "lilla" skidutflykt i vintras haha.
Puss!
Hoppas att ni får världens bästa midsommar imorgon!
Och tjejer ni glömmer väll inte att plocka 7 sorters blommor imorgon? Ni har väll sett hur de gör i "Barnen i Bullerbyn"? Det är värt ett försökt :P Haha

Inga kommentarer: