måndag 15 juni 2009

MoNdAy1DaYoFsUmMeRbReAk

Hejsan! Har suttit och kollat på något program på Kanal 5 som handlade om människor som är förälskade i saker och ärligt talat blir jag ganska fascinerad haha fast jag kan absolut inte förstå det. Nu ska denna dator andvändas av några killar som kommer starta spelhåla här (Gillar inte det hehe =D). Bilder på bananbrödet laddar jag upp imorgon.

Gillar egentligen inte denna bilden men den kom med ändå. Daniel tog den igår...

Det har (vilket jag redan berättat) spöregnat här idag.

Vatten,Vatten,Vatten...

Maddis

Denna tog jag imorse.

Och denna tog jag igår på kvällen.

Kan ni gissa hur jag gjorde detta? Den är helt oredigerad och det beror inte på att jag är emot redigering utan snarare för att jag knappt kan redigera bilder... :P

Inga kommentarer: