fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Hej! Har inte hunnit blogga tidigare idag men bättre sent än aldrig. Jag har bla annat varit på midsommarfirande och sen har jag städat eftersom att E kommer imorgon. Efter att jag städat hamnade jag (tro det eller ej) framför tv:n och kollade klart fotbolls matchen imellan Sverige-Italien. Sverige förlorade med 1-2 :(. Nu ska jag snart äta middag och ikväll/natt ska jag ut och grilla! Har även hunnit med att plocka 2 olika blommor så jag har med andra ord några kvar... :P
Troligtviss åker jag till Göteborg om ca 1 vecka. Om jag åker då så vet jag inte hur det blir med bloggen... det beror på vart jag kommer att bo, men jag ska försöka hinna blogga så mycket som möjligt. Om inte annat ska jag försöka hinna fixa mobilt bredband. Jag kommer att åka tåg dit tillsammans med min lillasyster sen åker jag bil hem. Sammanlagt blir jag borta nästan 4 veckor.
Puss!