tisdag 9 juni 2009

It'sAHardThingFakingASmileWhenIFeelLikeI'mFallingApartInside

Var somsagt i Piteå idag och där hittade både jag och Hanna det ena och det andra haha. Vad jag skall ha på skolavlutningen vill jag inte avslöja än men jag kan berätta att "det" endast kostade 100:- haha... Jag tog lite bilder idag och här kommer några.

Jag var tvungen att köpa glass såklart :p Syns det att jag klippt mig ca 10 cm? Jag tycker det känns som om jag klippt bort allt hår :S (Jag har inget emot korta frisyrer men själv vill jag ha LÅNGT hår :p)
Supergulliga Hanna =)
Min glass! Choklad/Apelsin och Periska/Lime Gott!

Lunch!
Snygg klänning på H&M. Kostar 198:-
Supersöt lite "grej" som kostar 249 :- (?Tror jag?)
Nu ska jag ut en sväng!
Puss!

1 kommentar:

Ebba sa...

Varför gjorde du bara svart ansikte på en av dem??