torsdag 31 mars 2011

11.51

Ph: Nytt armband + inspiration i form av en tidning + frukt!
Heii. Säkert "sommaren är påväg tecken"; Jag har sökt sommarjobb! I och för sig så sökte jag väl mitt första i december... but still (;. Förmodar att det är sol ute... men är inte riktigt tjejen på koll just nu... eller joo, jag har koll på hur man räknar ut volymen på en massa märkliga figurer detta eftersom att jag efter att ha tagit medicin fick stillräckligt mycket med energi för att göra undan min one and only läxa i form av x antal mattetal. Wooow. Har även koll på att det går NOLL bra program på tv:n under dagarna... tacka vet jag film. Imorgon är jag frisk and that's for sure. Samhälls + idrott står på schemat, efter det så blir det mat någonstans på stan med Yasmine och mamma och sen åker vi ivääääg. Har en oskriven regel om att inte skriva om skolgrejer på min blogg, kan hända att jag misslyckas liteee... hehe.

Inga kommentarer: