onsdag 9 mars 2011

21.44

Hejhej! Luleå blåser snart bort ( gäller även mig). Har en grej som tar upp väldigt mycket av min tid just nu, därav att jag är lite frånvarande. Ser ut som att det exploderat en bomb i min lägenhet ( Ja, Carro, det är sant!!) saker precis överallt och så mycket disk att jag snart inte har något att äta med längre... men det får vänta, har en deadline som jag måste hinna till och sen är det inte riktigt någon fördel att när jag väl vill ha någonting gjort så vill jag helst att det skulle vara gjort igår...( logiskt? ) poängen av det hela är iallafall att tiden bara försvinner :o. Galet. Nu ska jag försöka lokalisera vart maten är i denna röra. Friluftsdag imorgon vilket innebär att vi har sovmorgon till 10.00, vilket i sin tur innebär att jag hinner gå upp och jobba innan. Anyway... NattiNatti.

Inga kommentarer: