torsdag 17 mars 2011

23.02

Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva den här bilden, allt jag kan säga är att det var ett underbart dygn som jag skulle göra mycket för att få uppleva igen. Trots plåstret på min tå.
En av alla de kvällar under sommaren som spenderades med Hanna, en av alla de kvällar då jag pratade non-stop om ingenting, men samtidigt om allt. Jag pratar väldigt mycket, jämt och ständigt faktiskt. Jag ältar saker, saker som jag inte förstår mig på. Att Hanna orkar med mitt tjatande är ganska otroligt faktiskt, eftersom att jag ibland inte orkar med det själv. Hon har hjälpt mig att förstå mycket, att det ibland finns mer än en synvinkel på saker och ting. Kan inte tacka dig tillräckligt.
Har inte så mycket mer att skriva för tillfället.
Men jag är tillbaka imorgon igen.
PussHej & Godnatt.

1 kommentar:

Hanna;) sa...

Prata på du! Jag e rätt så duktig på det jag med, och att lyssna ;) jag ältar också saker jag inte förstår som du vet (har sagt det fleeeera gånger) så du står ut med en del du med :) tack detsamma flickan Lela!! Jag blev yr den kvällen... Undra varför.