fredag 18 mars 2011

22.32

Heii. Fredag idag för er som missat det. Drog till skolan, hade en lektion i 45 min som gick ut på att se film, fick sluta tidigare med anledningen "det är ju jobbigt att se film länge, man blir så trött". Jag gillar min lärare. Efter lektionen så åkte jag på ett litet snack med mina två extra mammor (; Tackar personen som ringde så att jag kunde smita höhö. Nä men jag tackar såhäääääääär mycket för att ni bryr er <3 Idrotten var inställd p.g.a kurs så jag och Yasmine bestämde oss på att dra ut på en egen runda. Drog ut till Gråsjälören (Nej, ni förväntas inte veta vart det ligger ;)) sen in till stan igen för att möta upp Mimmi och fixa saker som skulle fixas. Efter det så gick jag och handlade ( What's up med folket på fredagar?! Man får ju kriga i affärerna!). Kom iallafall hem, däckade i sängen framför något sjukt program. Vaknade upp x antal timmar senare, bestämde mig för att färga håret. Så nu har jag sagt hej då till utväxt och urtvättat hår! Feeeeel's greaaat! Trots att min panna går i samma nyans som håret just nu och som grädden på moset så smälter även mina ögonbryn in i denna sörja (Nope Hanna, jag har icket lärt mig av mina tidigare misstag... kommer vara kick ass snygg imorgon öhhh! Perfect!! ). Trots allt så känns det riktigt bra! Yiees jag snackar fortfarande om hårfärgen. Förövrigt så såg jag för någon dag sen på ett program om plastikoperationer i L.A.... ingen censur överhuvudtaget. Fick sympationt. Spelar ingen roll att man är nedsövd and so on. Att se hur läkaren skar upp tjejens bröst och sen i princip grävde ur vävnad (hon hade förstorat brösten tidigare) för att sedan pressa in en stor silikon "klump" och därefter sin egen hand fick mig att fundera hur man frivilligt betalar 30.000-60.000 :- för att få detta utfört. Riskerna vid bröstförstoringar ska vi ju inte ens prata om, har suttit och läst en hel del om det och kan konstatera att risken för att det skall tillstöta komplikationer är relativt hög. Jag har full respekt för dem som väljer att göra det, de har väl sina skäl på samma sätt som jag har mina för att inte göra det. Tycker bara att det är en mycket intressant fråga. Gosh vad seriöst det blev nu då. Ajja, ska dumpa datorn nu och leta upp något att äta ( as usual ;)) förmodligen hittar jag något värt att kika på (tv.n) också as we speak liksom. Ha en bra fredagskväll om än det endast är 28 minuter kvar av den (;
Pusshej!

Inga kommentarer: