söndag 6 mars 2011

18.31-NoMatterWhereWeAre

Hei! Solen skiner ( eller har iallafall gjort det tidigare idag....) och alla människor tycks att kommit ur sin dvala och syns nu promenerandes ute. Har konstaterat att jag i stort sett kan gå på bar asfalt både till Coop och Willys! Det är sådana saker jag funderar över...sometimes, eller så inte. Igår när jag kom hem så försökte jag först att packa upp men gav ganska snart upp, så jag bytte om till tygskor+ vårjacka och gick ut en sväng för att handla mat. Sen på kvällen så var jag med en kompis. Idag har jag kollat på Vasaloppet... sweet potato. I ca 20 minuter men det räknas väl ändå? Också har jag varit ute på en promenad, städat+packat upp och lyssnat på en MASSA musik! Nu har jag just ätit middag (anser att ensidig kost funkar fintfint så jag kör på tomatsoppa as always...). Nu hade jag tänkt gå och duscha för att sen kolla på film.
Pusshej!

Inga kommentarer: