måndag 7 mars 2011

21.12

Ph: Läsvärda tidningar! ( Tack snälla för dem!).
Hej! Finns inte mycket att säga, har chillat i skolan med  bl.a. sötbönan Carolin som inte vill räkna matte :') haha! När jag kom hem så käkade jag lite middag, tror inte ens att jag behöver skriva vad... Sen kollade jag på Harry Potter samtidigt som jag skrev med Hanna vilket slutade med att jag somnade ( anledningen till att jag slutade svara...hehe). Vaknade lagom till eftertexterna, då pallrade jag mig upp, bytte om, tog en liten promenad till solariet, solade, traskade hem igen och nu sitter jag här. Har kollat på Familjen Annorlunda, vilket förövrigt är i princip det enda som jag kollar på, på tv. Så grymt program! Såg ni inte dagen program så tycker jag att ni skall göra det, speciellt när Ellen pratar om att hon ska gifta sig med någon snygg som Erik Saade men inte med honom för när hon är stor så är han gammal! Men det finns tydligen någon kille på dagis med en verktygslåda som hon kan tänka sig istället, haha! Kolla själva! ;) Nu ska jag duscha och hoppa i säng för att kolla klart på Harry Potter. Sovmorgon imorgon, I like it! Glädjen över att det ännu en gång tycks kunna bli vår är obeskrivligt, kände bara att jag var tvungen att skriva det.
Pusshej!

Inga kommentarer: