onsdag 29 juni 2011

17.41-Let'sStartOver

Ph: Mina nya skor <3
Tjo! Gårdagen... sög. Bokstavligt talat. Jag hade ont i huvudet hela dagen och drog en timmas p-nap på lunchen. Har aldrig varit jobbigare att ta sig till jobbet som efter det. Efter jobbet for jag till soptippen... sen klippte jag gräset... fick tanka gräsklipparen två gånger så då förstår ni hur länge jag klippte. Käkade huvudvärkstabbletter i mängder och hoppades nästan att det skulle börja åska (a). Idag var det iallafall en ny dag och den har varit 1000 gånger bättre. Blev ju bjuden på glass :D Nu har jag bara en enda dag kvar sen kan jag bli människa igen!! För tillfället lyssnar jag på Beyoncé's nya album inte dumt alltså och vädret är fint! Nästa vecka ska ni få veta en sak :O "Intresseklubben intresserar" som någon brukar säga. Jag fyller år om sju dagar också! Puss

Inga kommentarer: