onsdag 22 juni 2011

19.37-ComeNGo

Har nu lyckas ladda upp bilderna som jag ska visa till mitt bildarkiv men sen var det kört igen...baby steps... jobbar på det! Kan ju nämna lite random saker så som att Rebecca Simonsson kan vara en av sveriges (kanske världens) snyggaste kvinnor! Gooosh!! Har fått nya skor idag visar bild sen ;)) Väldigt "random" men ack så snygga skor! Jag har en liten tatuering på G... håller tummarna för att allt fixar sig snabbt = helst igår... Fast jag har faktiskt tänkt OCH väntat med det länge... beroende på vad man anser är länge. Tror inte att jag ska nämna min pappas kommentar när vi diskuterade detta ämne (a) En sak är då säker; vi har inte samma syn på tatueringar. Faktum är ju att beroende på vart man väljer att placera den så går den ju faktiskt att ta bort om man nu skulle vilja det någon gång. Har gått runt i träningskläder i två veckor och börjar känna att det är dax att lämna min lilla bubbla. När intresseklubben ändå är igång så kan jag även nämna att den här veckan eller nästa så kommer jag att få börja övningsköra!!! Kommer bli finfint. Måste ju visa vad för fint som jag fick igår också!!
Puss

Inga kommentarer: