söndag 26 juni 2011

22.53-It'sLike...

Nu ska jag ladda inför mina fyra sista arbetsdagar och sen ska jag lämna A-jaur i ett par dagar och förmodligen bo på hotell = wihooo! Har övningskört hur mycket som helst de senaste dagarna och kan bara säga såhär; I WAS BORN TO DRIVE! Helt sinnessjukt roligt! Har blivit så bra att jag numer även tillåts att köra på sk. centrala vägar och inte bara vid soptippen... fancy. Mötte polisen inatt och måste erkänna att jag blev lite besviken när de inte stoppade mig :-/ Nu ska jag dra en sväng till Statoil men jag får inte köra för det skulle gå snabbt (??) någon som förstår...? I don't. Anyway, måste stilla mitt chokladsug... Sen ska jag och min söta mamma kolla på Gossip Girl (Kan ni förstå att min mamma som snart fyller 50 är inne på sitt 6:e avsnitt av Gossip Girl och frivilligt ser serien med mig och förstår charmen?! Jag är chockad! Måste införskaffa säsong 2 ASAP). Nu går visst taxin... talk to yaaall latero! PussPussPuss på er alla!

Inga kommentarer: