tisdag 7 juni 2011

23.10-Reloaded

Tjoho. Hinner inte skriva så mycket förutom att jag hade min lektion i 10 minuter (TUMMEN UPP!!) sen drog vi och käkade och satt ute i solen och pratade hur länge som helst (a) Köpte en tröja också (Mamma, nej, du ska inte läsa...). Balen var rolig och alla looked pretty much awesome ;)) Bilder kommer! Påvägen hem så hamnade vi mitt i blodomloppet som är en springtävling för... alla? Hann iallafall säga hej till några bekanta ansikten :D Kom hem till mig; käkade lite ägg och bananer (mysig blandning) sen så jaaa... jobbade vi på vår "lilla" plan! Den är så awesome så att det inte finns ord som kan beskriva den haha! Det kommer bli kanon och lyckas vi så kommer tårarna att spruta åt ALLA håll. Det är nästan lika bra som om jag skulle uppfinna en tidsmaskin ;)) Nu ska vi kolla film och dricka te ahaha! Imorgon så är det bara upp och hoppa hehe. Pusshej

Inga kommentarer: