onsdag 1 juni 2011

23.21-Balaclavaboogie

Tjobah! I'm still alive men dör jag så är det förmodligen p.g.a passiv rökning... alternativt förkylning. Det är bevisligen inte meningen att jag skall ta mitt lilla nattdopp varje år...  Kan bara säga Apoteket = LOVE! Den här torsdagen, eller vänta nu, det är onsdag anyway; den här onsdagen har varit ja, oförutsägbar ;)) Började dagen på skolan för att leta efter min engelska lärare så att hon kunde berätta för mig hur duktig jag varit på Nationella provet <3 Hann även träffa några små roliga människor ;)). Vad gjorde vi igår då? Mjaa, vi tog oss hit, jag hade en mysig lektion, vi lekte Zombies på stan, vi hyrde film (Har försökt se klart den x antal ggr nu men de slutar alltid med att jag somnar och min kära vän ligger som paralyserad innan denne också hälsar på John Blund), offrade oss och sprang 50 meter från min lägenhet för att hälsa på vår f.d aka gamla klasskompis, upptäckte senare på kvällen när vi rushade de långa 50 metrarna tillbaka att det regnade om möjligt ännu mer sen började det att åska och blixtra. Jag skriver mer imorgon för nu ska vi slå rekord och lyckas se en hel film utan att sova! Fast den vi såg igår har vi gett upp hoppet på. Nattinatti. Många pussar och kramar till vår "von" vän. Vi vet att du behöver det och vi gillar dig trots allt.

Inga kommentarer: