torsdag 23 juni 2011

20.06-ThisLikeThat

CHECK THIS OUT! Jag lyckades ladda upp bilden ;)). Satt och läste i senaste numret av Elle som innehöll ett reportage om några officiella personers västkustfavoriter när jag helt plötsligt såg en bild på en sommarstuga som jag så väl kände igen. Började kolla igenom bilder från förra sommaren och hittade en bild på samma hus! Det visar sig då att det är designsysterduon (nytt ord!) som har Dagmar som äger denna sommarstuga! Jag var där i somras och tog då bland annat bilden längst upp till höger. Barnen på bilden som jag tog är en av systrarnas döttrar. Tänka sig, det visste jag inte när jag tog bilderna. Ett av världens finaste ställen förövrigt. På bilden längst ned till vänster ser ni ett hotell som jag också var på förra sommaren och kan säga såhär: man kan LÄTT spendera hela studiebidraget på en middag där. Ett jätte vackert hotell med ett lika bra läge. Elsa Billgren var där med sin familj (?) förra sommaren också. Värsta svenska kändisspottingen... haha. Åk dit om ni har möjlighet ni kommer inte ångra er! Alla andra bilder förutom den som jag tagit kommer från Elle.

Inga kommentarer: