lördag 11 december 2010

00.00

Skrev det här natten efter att vi haft eos-projektet dvs natten Onsdag-Torsdag men kunde inte publicera det för internet försvann så jag gör det nu istället.
Kom hem för ett tag sen! Längsta skoldagen någonsin men även den roligaste!! Var så sjukt orolig igår eftersom att det kändes kört ( vi hade genrep 11.15 och 8.15 började vi med koreografin... ) Första föreställning gick av stapeln 13.30! Det första jag gjorde var att råka spränga en ballong hahaha! Som tur var så var det bakom scenen så det hördes bara och min grupp och jag fick oss ett gott skratt. Sen i sista scenen så var min stol borta så jag skippade att gå in för det skulle bara ha blivit ännu konstigare. Justja! Får ju inte glömma bort att berätta att jag hamnade mitt bland stolarna under dansen haha men tro det eller ej så märktes det inte! Kvällsföreställning gick hur som helst perfekt! Inte en enda miss! Awesome!! Lite roligt i slutet då jag måste springa bakom scenen för att hinna ta mig till rätt sida och samtidigt som jag gör det måste jag byta om och när jag springer där och är i full färd med att kasta av mig tröjan (har ju linne under haha det lät nästan som att jag kastade av mig alla kläderna men så roligt var det inte haha) så möts jag av ALLA (det är många...) elever som står bakom scenen/i trappan ner mot logerna och väntar på att de ska ut på scenen igen (jag var i sista gruppen) jag kom helt och hållet av mig och började skratta sen så hittade jag först inte min andra tröja men jag fixade det! Wiho!!! Imorgon väntar ännu en skoldag + städning av scen/loger osv. Tror dock att jag ska dra hem efter svenskan, har nämligen en engelska bok på 340 sidor att läsa tills på fredag + nk redovisning också måste jag hinna städa... stressigt?
Men nu är det bara 8 dagar kvar!! Det närmar sig!
Nu måste jag sova för om mindre än 6 timmar så ska jag upp igen och då kommer jag inte vara speciellt pigg ;)
NattiNatti!

Inga kommentarer: