tisdag 7 december 2010

21.18

Hejho!
Ingen bra dag idag. Ingen bra dag imorgon. Inställning! Måste vidare till läkare för ryggen...MEN har inte tid. Vill göra en sån där lista som "alla" andra bloggare gör eftersom att jag är wannabebebebebeBE! Mohaha eller en no-lifer... Hinner iallafall inte just nu. Anyway, gjorde bort samhällsprovet idag. Borde rent logiskt sett ha klarat det men vågar inte tro det förrän jag ser det. Lite lagom trevligt att vi har vikariens vikarie just nu. Undrar när vikariens vikaries vikarie kommer... Can't wait! Var död när jag slutade skolan men pallrade mig till Willys påvägen hem och handlade ingredienser till julgodis ( I know...nyttig var ordet men det är inte värt det, inte nu iaf). Åt lite gröt när jag kom hem sen somnade jag, vaknade, bakade och nu ska jag duscha och läsa engelska boken... eller se One Tree Hill... Hoppas för allt i världens att de nästkommande 24 timmarna bara rusar iväg. Tackar Hanna för att hon finns!
Hejsvejs (ursäktar för ett rörigt inlägg men det är så det är).
Bara 9 dagar kvar!!

1 kommentar:

Hanna;) sa...

Och jag tackar dig för att DU finns! :)