torsdag 16 december 2010

13.15-FixYou

Ph: Bild från i somras. Klänningen på bilden går att köpa på rea på H&M's hemsida just nu.
Hej! Eller kanske godmorgon... Det snöar och är snart mörkt ute igen. Har hunnit maila lärare för att fråga om det är något jag behöver göra hemma och för varje mail jag får där det står att jag gjort allt jag behöver göra så blir jag SÅHÄR glad!! Har även hunnit kolla på Top Model som jag tycker är rätt så tråkigt...ser ingen större underhållning i det... också kollade jag lite på Oprah Winfrey som hade några från Twilight där som gäster. Hjälp säger jag bara. Vilken hysteri. Med andra ord tar jag det piano... ;) Ska visa upp vad jag fick med mig hit från Luleå igår men kameran dog efter att jag tagit bilderna. Nu ska jag gå och vila...höhö. Kommer med andra ord få sitta uppe inatt och jobba med min NK-rapport om miljöproblem i Australien.
KramKram!

Inga kommentarer: