torsdag 2 december 2010

16.19

Ph: Tagen i Göteborg i somras!
Glömde ju berätta att jag drömde en mardröm inatt! ( Mycket viktigt!! hehe...). Gick och la mig tidigt men hade svårt att somna och när jag väl lyckades så fick jag inte sova länge eftersom att jag vaknade upp mitt i natten alldeles kallsvettig! Wiho... Brukar nästan aldrig drömma mardrömmar och när jag väl gör det så brukar "mardrömskänslan" inte hålla i sig speciellt länge. Försökte hur som helst somna om men det gick inte så jag loggade in på msn HAHA! Det skulle jag inte ha gjort. Jag är en sånn person som absolut inte ska sitta vi datorn när jag i princip sover ;). Anyway, så lyckades ja efter ett tag att somna om igen. Men det värsta av allt var att drömmen egentligen inte var så  hemsk... Börjar på allvar tro att jag är knäpp.

Inga kommentarer: