torsdag 2 december 2010

16.05-Let'sPlaySomething

Ph. Tagen av mig när jag var i Jäkkvikk i September/Oktober??
Torsdag idag vilket innebär Fredag imorgon! Älskar fredagarna på min skola och med min klass. Alltid riktigt mysigt och trevligt :). Har städat iordning lite grann här, måste fixa något julpynt tror jag hihi! Har även hunnit med att skriva klart en diktuppgift till svenskan + läsa på lite om fossila bränslen,golfströmmen, miljöproblem osv. Sista grejen vi har i naturkunskap nu och jag känner mig/kände mig lite lost men nu börjar jag förstå. Fast det är komplicerat. Ikväll får jag besök av Peter, haha. Kortspel står på schemat och det ska bli riktigt roligt! Speciellt när jag vinner!!! Just nu håller jag på och laga mat, gör något improviserat i form av kyckling, potatis och en massa grönskar som jag steker sen kryddar jag alltihop med citronpeppar! Kan blir gott ;). Nu ska jag fortsätta!
PussHej!

Inga kommentarer: