tisdag 14 december 2010

19.01

Ph: Tagen av mig.
Hejsan. Turen är inte på min sida just nu. Har fått influensa och kommer troligtvis att åka hem imorgon. Hade verkligen hoppats på att jag skulle bli frisk eftersom att jag har/hade en hel del planer till helgen. Nu blir det istället att ta "lov" tidigare för att åka hem och jobba med skolsaker...yeah... missar som tur är endast 1 prov. Hoppas för allt i världen att min jacka kommer till imorgon så att vi hinner hämta ut den innan jag åker. Annars får jag be någon göra det. Har inte heller köpt en enda julklapp så antingen får jag köpa allt via internet eller så får jag ge försenade julklappar men det skulle kännas lite tråkigt hihi. Well...det löser sig! Just nu satsar jag på att bli frisk så att jag kan återuppta min längdskidåkning under lovet. Ska även ta en tripp hit för lite roligheter =). Just nu ligger jag och kollar på Sunes Jul hahaha! Mys!
Funderar på att kanske göra en liten önskelista som jag kan publicera här... frågan är bara om jag skulle göra en realistisk eller en icke realistisk ;)

Inga kommentarer: