tisdag 14 december 2010

22.47-IfIHadTo

CHECK-THIS-OUT! Har ni skådat något vackrare kollage? Nej, tänkte väl det...hehe.  Made by ME! Kanske inte la ned så mycket tid på det hehe. Har jätte svårt att önska mig saker...visst finns det mycket som är roligt att ha ( typ allt på bilden...) men det är så onödigt. Det är ju bara saker liksom. Sånt som jag verkligen önskar mig går inte att slå in i paket. Så mina föräldrar är nog rätt så glada över att jag även önskar mig alla dessa saker ovan också ;O One Tree Hill-dvd boxen har ju nästan blivit en tradition...brukar alltid sitta fast framför tv.n  och kolla igenom någon säsong under alla röda dagar efter jul. Vad ska man annars göra när affärerna är stängda och alla människor är som bortblåsta höhö, skoja. En resa vore rätt så trevlig just nu... jag är SÅHÄR nära på att hoppa på tåget till Göteborg var och varannan dag när jag går förbi det... Behöver sommar och sol NU! Inte för att det är sommar och sol i Göteborg just nu haha! Helst av allt skulle jag vilja vara på Mallorca...men tyvärr är det ju inte högsäsong där förrän i Juli och då är det ju förhoppningsvis sommar här också. En polaroidkamera eller ett kameraobjektiv vore skoj! Eller att solen gick upp så att det fanns tillräckligt med ljus för att ta bra bilder!!!! Känns som att det är mörkt dygnet runt... ;). Resten på listan är bara lite roliga grejer.

1 kommentar:

amand sa...

tack så mycket, vad glad jag blir! :D