onsdag 27 maj 2009

HeGotABigEgoSuchAHugeEgo

Jag orkar inte med skolan längre, det är hur mycket som helst fast än jag inte har en enda restuppgift... Ikväll var det tänkt att tiden skulle ägnas åt matte och so men vad har jag hunnit? Inte ens So:n!! Och den skall redovisas imorgon, jag bokstavligt talat hatar att prata inför en massa människor i och för sig ska jag "bara" prata inför 17-18 pers imorgon tillsammans med 2 klasskompisar men ändå... jag hakar upp mig på varenda ord och uttalar allt fel. Men det får de tåla=O) Och så kan jag ju hälsa IG:et som jag kommer att få på matten välkommen! Har inte hunnit plugga något. Och sätta sig att plugga matte 22.30 känns inte direkt lockande. Happy Happy!
Detta blev ett rätt så tråkigt inlägg men jag lovar att vara på topp imorgon igen :)
Sov nu gott alla söta små människor! Vi hörs imorgon :)

Inga kommentarer: