söndag 10 maj 2009

Konfirmations helg!

Här kommer det lite bilder ifrån denna helg! Jag har inte tagit kort på det som jag fått så jag tänkte berätta det:
1. En resa till London, Stockholm eller något annat ställe. Jag har ingen anning om vart jag vill åka... Jag och mamma kollade runt lite igår och hon blev genast sugen på att åka utomlands till ett varmt ställe men jag är "lite" sugen på att åka till S-holm på Spa och Shopping weekend. Det låter kanske lite knäppt eftersom att jag får välja att åka utomlands men det är så att vi troligtviss ska åka utomlands i Augusti/September så jag vet inte hur jag ska göra :S Men den som lever får se!!
2. Pengar
3. Presentkort
4. 2 värmeljus hållare i kristall.
5. En bok+ Ikon.
6. Örhängen.
7. Godis+ en skål.
Bilderna är inte exakt i ordning.

Vi går in i kyrkan.

"Ledarna" gick runt och bad för alla. Jag skrattade så jag skakade :P Men har fått höra att de flesta gjorde det Haha.
Vi sjöng!

Det togs kort i princip hela tiden.
Vi sjöng ganska mycket :)
Alla fick varsin bibel.
Jag flätar håret.
Jag hade bestämt dukningen och då blev det såklart rosa servetter.
Alla söta människor!
Isak, Maddis och Aron.
Min pappa hade köpt dyra choklad bitar till mig som han vet att jag inte är så förtjust i men som han räknat ut att han själv skulle få haha
Alla kort som jag fick igår, tyckte alla var så söta så de var också tvunga att få komma med på en bild.
Efter konfirmationen. Detta är den enda bild som jag inte hoppar/gör miner/blundar eller göra något annat konstigt på :S
Dagens frukost och läsning :p
Aron och Maddis kunde inte sluta busa Haha
Jag och Maddis!
Tårta med jordgubbar!

Inga kommentarer: