fredag 6 maj 2011

00.10-LastChance

Ammeeeenn kuuul, min mobil och jag är inte på samma sida -.- Ingen av mina awesome mobilbilder som jag vill ha just nu går att hitta... yääy... förutom två very random saker... Bilden ovan tog jag iallafall igår. Hade en nice dag på skolan idag, två lektioner och sen teater (Var jättebra såklart :D) så slutade någongång vid 14. Drog hem tog en pn på 3 timmar vaknade upp och bestämde mig för att ta helg, chiiill. Drog in till stan vid 20.00 och tog en buss till Älvsbyn mohaha, så värt det (; Just nu sitter jag och lyssnar på Nicki Minaj! Grym, grym, grym!! Borde gå och sova, ska upp och träna imorgonbitti fast skulle kunna ta det nu he-he fast jag fryser så mycket så skjuter nog ändå upp det ett par timmar. Kan ju passa på att säga att det nu är exakt 2 månader tills jag fyller år!

Inga kommentarer: