måndag 30 maj 2011

11.51-IAndraHand

Godmorgon! Det är inte lätt att få sova i det här huset; är det inte någon i familjen som lever om för att de ska till jobb/skola så är det min kanin och är det inte han så ringer telefonen oavbrutet eller så står någon och bonkar på dörren!! Så klockan 9.00 gav jag upp och gick upp. Har just badat och nu ska jag snart ut. Missade bussen igår så jag är kvar hemma ;)). Det har varit en del inbrott här den senaste tiden och såg just att en av mina grannar hade skrivit ut en liten beskrivning på fb om hur man tror att tjuvarna ser ut och vad de har för bil och för att komma till saken så såg jag en likadann bil tidigare idag... men jag tror inte att det var den. Vad är oddsen he-he, ganska stora egentligen. Kommer dem hit eller till någon av mina grannar så blir det inte roligt! För dem alltså. Då skickar jag idioterna till Alcatraz!!! Eller så kanske jag gömmer mig under en säng där jag dör för att mitt hjärta stannar p.g.a rädsla :D Nej, alltså det är nog bäst att jag ringer efter Hanna så vi kan hålla vakt ifall det kommer några tjuvar (a) haha! Min pyskiska hälsa kan omöjligt vara på topp; hör telefonen ringa hela tiden fast när jag springer till den så ringer det inte... GagaOhLaLa. SeeYaaallLaterSkaters

Inga kommentarer: