fredag 6 maj 2011

00.42-IFly,IFlyHigh,ImHigh...

Hej, jag har ett otroligt värt liv. Detta syssalde jag med igår... Okej nu lät det som om jag inte gjorde något annat... Menade; Detta ägnade jag 2 minuter av mitt fina liv till! Faktiskt ganska lång tid när man tänker efter... Vi säger att det var Lars-Åke som ägnade 2 minuter till det... Lars-Åke heter han-masken för den som missat det, vilket man inte bör ha gjort om man läst här ett par ggr... men L-Å heter egentligen något annat... hi-hi ^^ Blir ledsen när min mobil krånglar :') (Ja, gubben ska vara glad!!) Väldigt typiskt... hmm det betyder att jag ägnade 1 timma åt en sak som jag inte fick ut något av (Alltså, att ladda upp bilder...) - Jag är trött - Hejdå menade Godnatt.
Justja! Höll på att glömma! Måste ju vissa en finfin sak!!
Detta klipp är inspelat på min skola och han som spelar heter Johan och går i min klass! Vet inte hur man med ord beskriver hur duktig han är, helt otroligt duktig är han iallafall! Om ni inte orkar lyssna på hela klippet (Fast det tycker jag att ni ska ;)) så kan ni hoppa till 0.42. Jag är sjukt imponerad!

Inga kommentarer: