söndag 15 maj 2011

17.27

Ph: Min nya tröja som jag fick igår. Tack för den!
Ph: Ny jacka som jag fått, kommer från Vila. Dagens lunch. Skor som jag provade, fast har fått ett par andra idag, visar snart.
Berättar lite kort om de senaste dagarna.

Fredag: Cyklade och mötte Yasmine vid bussen vid 12.00, vi for vidare till skolan. Hade samhälls med min fina klass som i början av lektionen bestod av 6 personer ( och vi är egentligen "rätt" så många fler...) tur att vi fick sk. förstärkning av några treor som skulle skriva på sina slutprojekt (a). Efter samhällsen hade vi idrott, fick välja mellan att springa korta alternativt långa rundan, sprang långa med Yasmine och slutade tidigare eftersom att vi sprang så snabbt trots att Yasmine är förkyld (Fast hon tycker inte det själv...;)). kändes ju helt okej. Kan hända att vi råkade gå lite också men det gick ju bra ändå ;) På kvällen så anlände delar ur min familj. Kollade på film och tog det lugnt.

Lördag: Åkte ut till Gammelstan och kikade på möbler hämtade därefter upp Yasmine. Åkte in till stan. Shoppade. Åkte och åt mat för att fira min lillasyster som fyller år på måndag (äter ju aldrig mat annars liksom...;)). Åkte hem till mig för att lämna pappa och min lillasyster. Sen åkte vi och gjorde en liten efterforskning haha "Där, där! Bakom trädet! Nu, nu!" Så klockrent. Tackar min telefon och Yasmine för detta! Lämnade Yasmine och åkte tillbaka hem. Pappa och min lillasyster åkte hem. Promenad och film på kvällen, surprise.

Söndag: Stan + lunch och nu har jag just gjort klart samhällsanalysen med lite hjälp (a). Nu orkar jag inte skriva mer, tycker att jag har skrivit jätte detaljerat ;)).

Inga kommentarer: