tisdag 3 maj 2011

21.36

Heii. Färgade mitt hår i helgen men tror att pannan blev mer brun än håret :o Färgade bara utväxten. Har inte mått något vidare idag, men hade som tur var bara 1 lektion + en konsert (som förövrigt var JÄTTE bra! Finns så sjukt begåvade människor på min skola). Drog hem efter skolan sen for jag ut och cyklade nån mil (kändes som att jag cyklade i en evighet... motvind/blåsigt hela vägen = Luleå ;)). När jag kom hem bestämde jag mig för att cykla till stan för att köpa byxor haha! Så värt det! Shoppinglyckan var total! På hemvägen blev jag jätte glad när jag mötte några väldigt bakanta ansikten! Nu tänker jag gå och sova, N-prov i engelska direkt på morgonen imorgon. Feel's good. NattiNattiAllaSoetaMänniskor och min mamma som "aldrig tror att hon kommer att förstå men hon förstår vad jag säger" haha! Dubbelmoral eller? Måste ligga i släkten isåfall eftersom det är min dubbelmoral som hon inte förstår. Jag är trött, ok? Btw, så har jag soeta vänner och klasskompisar hihi, dem gillar jag very much! En sak till bara; what's up with Facebook? Länkar hit och länkar dit, anteckningar, frågor blablabla hinner inte med. Känns som att Fb börjar att spåra, kanske dags att skippa det hela he-he.

Inga kommentarer: